Refika



Buranın bir zamanlar çiçek dağı olduğuna
inanıyorum.
Rüzgarın tepelerin ardından doğduğuna,
Ayağını bastığın toprağın yeşerdiğine,
Esen yaz melteminin avuç içine dokunduğuna,
Kulaç attığın suyun aşil topuğunda bıraktığı deniz kokusuna
Ve bulutların gölge olmak için yarıştığı sana.

En çok sana inanıyorum.
Biliyorum ki gözlerin
Varlığa bir hayat türküsü
Ve günbatımına bir tutam turuncu.

Buranın bir zamanlar çiçek dağı olduğuna inanıyorum.
Denizlerin gök olup dolandığına,
Sevdanın sende isim bulduğuna,
Tüm mutlulukların evvel gözlerinde yaşadığına,
Kardelenin bir hayal olarak doğduğuna,
Ve mimozaların en çok yakıştığı sana.

En çok sana inanıyorum.
Varlığımın ruhunda bir şüphe olması ihtimaline rağmen,
Hissiyatlarımdan vazgeçemediğim baharlarda,
Yeşerttiğin çiçekleri savuran yaz meltemiyle gelen deniz kokusunu arıyorum.

Buse Elif Özçırpıcı

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Çok güzel

Popüler Yayınlar